Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in rubrieken. Klik op een vraag om het antwoord te zien. 

Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u contact opnemen met ons klantencontact centrum op nummer 0900-4100100 (45cpm) . U dient er rekening mee te houden dat wij specifieke individuele vragen niet altijd kunnen beantwoorden.


Overige vragen

  • Hoe staat het met mijn zaak?

Over uitspraak gerechtshof 4 februari 2020

  • Wat betekent deze uitspraak en wat is de vervolgstap?

  • Ik heb mijn Sprintplan rechtstreeks bij Aegon/Spaarbeleg afgesloten, dus niet via een tussenpersoon. Wat moet ik doen?

  • Ik heb Sprintplan afgesloten via een tussenpersoon. Wat moet ik doen?

  • Is mijn zaak verjaard?

  • Ik heb me nog niet aangemeld met mijn Sprintplan, kan ik nog meedoen?

Rechtspraak Spaarbeleg

  • Wat betekent de uitspraak van de Hoge Raad van 2 september 2016?

  • Hoe weet ik of ik een beroep op de uitspraak kan doen?

  • Op welke vergoeding kan ik aanspraak maken?